simsekmc arkadaşlar idrar testi yaptım silik çizgiydi kan verdim beta hcg 1.2 çıktı gebe olmayanlarda böyle çıkıyormuş ancak adetim de 11 gündür gecikti böyle bir durum yaşayan var mı
akyuz14 simsekmc 11 gün geciktiyse betanın yuksek cıkması gerek doktor ne dedi doktorla gorusmen daha iyi olur ben 4 gün geçtikten sonra test verdim 235 cıkmıstı