Kızlar bebeğim erken doğdu prematüre bir bebek, normalde 9 aylık ama düzeltilmiş olarak 7 aylık, sütüm çok azaldı , emsede gelmeyince sinirleniyor, artık sanırım mamaya geçme zamanımız geldi yalnız bebeğim biberonu kabul etmiyor nasıl biberon ile beslemeye alıştırabilirim var mı fikirleriniz çok ihtiyacım var, (diğer tarafta kimse cevap yazmadığı için genel olarak buraya yazma gereği duydum yardım arıyorum)