Esrakse Merhaba 6 haftalık hamileyim. Sol yumurtalıkta 6,5 cm kist var ve ağrı yapıyor. Bir iki gündür kahverengi leke geliyor. Kistten kaynaklı olabilir mi? Endişeliyim çok, daha önce 2 düşük oldu 😞 progestan kullanıyorum üstelik. Bu durumu yaşayanlar var mı?
Esrayusuf Esrakse hamilelikte kist çıkar bendede çıkmıştı doktorum Protestan verdi kist tedavi amaçlı dedi kontrole gittiğimde kistim küçülmüştü
Tuselizya Bende 5+2 sol yumurtalıkta 3.5 cm var normal içi su dolu baloncuk dediler kötü huylu değil ama benim de kafama takılmıyor değil
Tuselizya Esrakse benim normal kasık ağrım var canım şuan için o da bebek yerleşmeye çalıştığı için dediler