Aleyo03 evet ya ette bir parazit varmış hamilelerin çiğ ete donunmamasi gerekiyormuş. Bu parazit kedi kılı ,yıkanmamış sebze ve meyvelerde de olabiliyormuş .eğer paraziti kaparsaniz cocugunuz engelli oluyor maalesef.Ve bende inanamiyordum şuan bende de çıktı bu parazit maalesef teyze haklı .% 100 kedi kılı diyorlar ama ya da ete dokundugumda kapmış olabilir misim.