Benim 11 hafta bitti aynı şekildeyim, dokuz aylık gibi yorgun bitkin uykulu, ama hamileliğin ilk döneminde uyku normal direnmiyorum uyuyorum, markete gidip gelsem yoruluyorum elimdeki bardağı kaldırmak zul geliyor, ikinci trimester daha rahat geçer diyorlar umarım öyle olur