Mrvsmt2502 Semanur_aktas5 100 ü bulanları bile hissetmiyordum ilk doğumda. İkincide 60 larda kıvranıyordum neden öyle oluyor fikrim yok ama
2cocuk2kopek Semanur_aktas5 ilk gebelikte 150 lileri gören sancıları bile hissetmedim olabiliyor canım kasılmadan anlamıştım😅
Semanur_aktas5 Mrvsmt2502 kasık ağrısı olarak kısa süreli bir sancı yaşıyorum o kadar. En son muayenede de 3 cm açıklık vardı. O açıklıkta da sancı çekmedim. Yarın kontrole gidicem. İlerleme olmuş mudur diye merak ediyorum
Yenianne1991 Kaçıncı haftalardasınız ben de de hiç açılma yok minik sancı hissediyorum gün içinde ama kısa sürüyor