Mmehtappp Kızlar bebişim 2300 olmuş haftasına göre biraz geri dedi doktor sizde böyle olan oldu mu neler yapmam gerekiyor
Su123 Mmehtappp benim kızım 38+5 te 2.5 kilo doğmuştu ödem gidince 2.4 düştü haftasına göre gayet iyi maşallah
2baby1mom__ Neye göre geri dedi acaba doktorunuz, 34. Di haftada 2400 olarak doğum yaptım küçük vs diye endişeleniyordum doktorlarım hayır bu haftaya göre gayet iyi demişlerdi
Habibe08 2baby1mom__ konuyla alakasiz ama 34 de dogumu nasil yaptiniz sonrasinda kuveze filan aldilarmi bebisi durumu nasıldı
2baby1mom__ Habibe08 suyumun gelmesiyle başladı doğumum vajinal doğum yaptım, şükür küvöze Felan girmedi sadece düşük kiloda olduğu için takip amaçlı hastanede 3_4 gün kaldık
Ebrugunesss Yesilgoz06 muhtemelen sizinki iri bebek ve 4 kilo üzerinde doğar yani normalin üzerinde ama postu açan hanımın bebeğinin kilosu normal
Meryeminannesi20 Mmehtappp bende post açtım az önce aynı haftadayız benimde bebeğim 2.300gr gayet güzel dedi kilosu için doktorunuz neye dayanarak böyle bişey söyledi çok merak ettim
aylisinannesi Mmehtappp canım 34. Haftada dogum yaptım 2600 dü beslenmene bi tık dikkat edebilirsin ama ileri haftalarda yakalayadabilir çok sıkıntı edecek bir durum değil sonucta her bebekte aynı degil
Ebrugunesss Mmehtappp 34+2 de 2400 gramdı bebeğim ve doktor herşeyi çok normal dedi ki bu haftalarda çok hızlı kilo alıyorlar 40 haftayı beklesen doğuma 6 hafta var yani saçmalıyor ya
Yesilgoz06 fatmaanuurr22 şeker yükleme testi yaptırdım, şekerim çıkmadı. Yoğurt ayran süt yumurta beyaz peynir kaşar peyniri her gün tüketmeye çalışıyorum. Bunun haricinde sanırım genetik eşim ve ben uzun boylu iri yapılıyız. 🥰
fatmaanuurr22 Yesilgoz06 evet genetik olabiliyor peki 31 hafta civarı iken kilosunu hatırlıyor musunuz? bende ilk gebeliğim çok merak ediyorum sürekli acaba ne kadar büyümüştür ne kadar doğacak diye çok meraklaniyorum☺️
Yesilgoz06 fatmaanuurr22 ultrason kağıdında 31+6 haftalıkken 2421 gram yazıyor 😊 kilosu çok önemli değil bence sağlıkla kavuşalım da inşallah ❤️❤️