Anniskoo0634 Sürekli evde olduğum icin hiç bi yere gitmek istemiyorum sizde öyle misiniz alıştım iyice eve
meryys Anniskoo0634 Bende öyleyim ya dışarı çıksam ne yeyip ne iccem diyorum iş harici evde durmak istiyorum 😂
Accountant Anniskoo0634 çok çabuk yoruluyorum her yer kalabalık biri karnıma falan çarpar diye de korkuyorum arabayla çıktığımızda da trafik insanın ömrünü bitiriyor 3 saat sürer mi ya şehir içinde bir yerden bir yere gitmek en iyisi evde oturmak
Anniskoo0634 BuyurCanim eşim bazen akrabalarıma gitmek istiyor oturmaya gidelim diye ama o modda değilim evleri de yakın ama eve çok alıştım gitmek istemiyorum 😷
Anniskoo0634 BuyurCanim hesabı açar açmaz ilk benim postuma yorum atan gizli hayranım 🥲 askım peşimi bırak vizyon önemli biliyor musun ☺️ bi soluklansaydın falan hani tırmansanda yetişemezsin biraz uzak mı dursan benden ☺️
Nursemom90 Valla anksiyete midir bilmem işten kalan bütün vaktimi evde geçirmek istiyorum hiç gezesim edesim gelmiyor bakıyorum diğer hamile arkadaşlarım avm avm geziyor 🤷♀️
Accountant Anniskoo0634 ben Gebze’ye taşındım ama annemler kaynanamlar İstanbul da bir şey almak için bile oraya gelmem lazım burda bir şey yok nefret ettim artık