bgndgd Ultrasında sağ midline uterus yazıyor Sağ tarafta olursa erkek bebek mi oluyror Bilgisi olan var mı
Guzelanne56 bgndgd yok ya ılk bebegım soldaydı erkek oldu 2. Bebegım sagdaydı kız oldu tamamen alakasız arkadaşımın ilk çocuğu sağdaydı kız oldu 2. Cocugu soldaydı yıne kız oldu
Nezaht bgndgd Benim ilk sağdaydı erkekti hep sağ kasıklarım ağrırdı Ve etrafımda tesadüfen bir çok kişinin doğru çıktı Merak ettim belli olunca yaz bende hamileyim bu arada bakalım 🤔
bgndgd Guzelanne56 haklısın ya gerçi öyle olsaydı ilk andan sağdaysa erkek derlerdi dimi çok teşekkür ediyorum