Zbyd3 benimde kasım da oldu kürdaj doğumdan sonra kürtaj oldum 4 aylık bebeğimi kaybettim bizde yeni denemeye başlamıştık hacamat oldum öncelik tabi çok şükür elhamdulillah bi oğlum var 2 buçuk yaşında ilk oğlum da 2 buçuk yaşında kaybettim şimdi inşAllah sağlıklı olur dualarınız eksik etmeyin