peaceandlove Merhaba kızlar doğumdan sonra ilk 1. Ayımda kontrole gittim her şey çok normaldi ama şimdi 3 ay olacak nerdeyse sizce tekrar kontrole gitmeme gerek var mı? Siz doğumdan sonra kaç kere gittiniz?
Kvsr46kvsr peaceandlove normal doğumda hiç gitmedim, sezaryendede sadece dikişleri aldırmaya gittim 🤦🏼♀️🤣
ipekmom_ peaceandlove sezaryen oldum estetik dikişti hiç gitmedim 😀 1sene sonra genel kontrole gidip smear falan yaptırdım bi sorun olmadı bende
Su123 peaceandlove bende doğumdan bir hafta somra gittim sonra üç sene sonra iç dikişlerin durımunu öğrenmek için gittim