sylm Kızlar hamileliğin ilk aylarında yukarı uzanma eğilip kalkma riskli diyorlar. Namaz kılınır mı riskli olur mu eğilip kalkmak, oturarak mı kılsam diyorum sizce
busra__20022025 sylm ben kıldım sorun olmadı öyle bebek hemen düşecek bir şey değil hatta ben bilmiyordum hamile olduğumu ağır sporlar yaptım bir şey olmadı eğer bebek sağlıklı değilse o zaman namaz kılmak ona zarar verir ha içinize sinmezse oturarak kılın ben son aylarımda oturarak kılıyorum
Kvsr46kvsr sylm bişe olmaz ilk aylarda bende kıldım hep. Ama şimdi rahat edemiyorum, kalkarken zorlanıyorum çok fazla, oturarak kılıyorum 🤷🏼♀️
Bus-ra590 sylm doktorum öyle uzanmakla felan bebek düşmez demişti bende hep pilatese gittim şükür birşey yaşamadım
Kartanesi-24 sylm ben tüp bebek ile hamileyim ve bir kac kez kanamam vs de olmuştu o yüzden tedbiren kanepe sandalye vs gibi yüksek yerde oturarak kıldım hala daha öyle kılıyorum 25. Haftaya giriyoruz elhamdülillah 🤲🏻 sizde tedbiren bu şekilde kılabilirsiniz ☺️
Kedilibebekli Hamileyken halter kaldıran kadınlar bile var, hiçbir şey olmaz namazdan merak etmeyin. Son aylarda oturarak kılmak zorunda kalıyorum ben, ruhsatı son aylara saklayın bence :)
Ngny Bende 35+3 üm bu zamana kadar kıldım çok şükür bişey olmadı. Ama bi kaç haftadır eğilemiyorum o yüzden sandalyede kılıyorum.
annila Ben de 15. haftaya girdim. Son birkaç haftadır secdeye giderken karnımda sıkışma olmasın diye o bölümü belimi çok eğmeden, sadece gözümle takip ederek yapıyorum.