Çok eskilere dayanan bir bilgiymiş bu ama doğruluğu yok. Benimde sağ yumurtalıkta tutunmuş ve kızım olucak yani doğru bir bilgi değil. Eskiden erkekler ilişkiye girmeden testislerinden sol taraftakini bağlarlarmış sağ taraftan sperm gitsin de erkek çocuk olsun diye 🫠