Pemberuya bırakın pişik olsun canı acıyınca açtırır 19 aylık oğlum da öyle asla açtırmayı sevmiyor altını öyle geziyor rahatsız da olmuyor bende birkaç kez zorlamadım gezdi öyle bir kaç saat beyaz tenli birde pişik oldu hemen tabi canı acıyınca kendi geldi pis pis diye acıyo diye. Şimdi hala açtırmak istemediği için kaçıyor ama pişik olur acır diyince hatırlıyor 😂