gebe olduğumu yakın bi zamanda öğrendim göğüsümde fibrokistler var 4-5 sene oldu öğrenli regl zamanlarında şişip iniyorlardı ama şimdi sürekli şiş halindeler ne yapmalıyım ilerde sıkıntı yaratır mı korkuyorum birde sonradan kötü bişey çıkar mı siye sürekli elime geliyor ama o zamandan beri kontrol de ettirmedim hiç yaşayan var mı 😣