Abmu Kızlar salı günü dokotra gittim bu pazar 36 oluyrm dokotr kafası artık tamamen doğum kanalında deedi sizce kaç güne gelir iki gndr hareketleri azaldı bebeisin uyyor bol bol artık hyrli bir şekilde dogurmk istyrm
Glhayat_54 38.haftadayım nstde biraz sancı cıktı bende tık yok, bebek fazlasıyla hareketli. 1 hafta sonra tekrar gel dedi Doktor. Artık ne zaman gelirse illa gelsin diye bi çabamda yok elbet gelecek yani 41-42ye kadar yolu var 😂