Peri_Omer Merhaba kizlar .. bu ay hamileliyini oyrenen kizlar varmi??nasil gidiyor hamilelik? Bende yarin 5 hafta olacak bu gun peceteyle sildiyimde leke gibi bir weyler geliyor .. rahatsiz oldum dogrusu bawina gelen varmi?
busra__20022025 Peri_Omer yerleşme kanaması ilk haftalarda leke şeklinde olması normal ancak adet kanaması gibi bir akıntıya hemen doktora görünün
Peri_Omer Alya05 bende iki gebeliyimde de(birini kayb etdim) kanama alani oldu ve 7-8 haftada kayb oldu aslinda