Herkese merhaba,
Doktorunuzun gebelik şeker yüklemesine bakış açışı nedir? Gittiğim diyetisyen yaptırmamak için uğraşmalıyız demişti. Başka bir diyetisyen yaptırmanız iyi olur gizli şekeri anlamak içim iyi oluyor dedi. Bugün kontrolümüz vardı. Doktorumuza görüşünü sordum, 6. Ayda kaçınılmaz yaptırıcaz dedi ben şok 🧐 belki yaşım ve kilom olduğu içindir, sizlerde durum nedir? (38 yaş - 95 kg 1.70 boy)