Ya çok komik gelebilir 29. Haftamdayım progestanı 1 hafta kestirdi doktor enfeksiyondan 4 gün önce doktor kontrolüm vardı normal ultrason baktı Vajinal bakmadı suyumda bebekte plasentada rahim ağzıda iyi dedi doktorum ama 2 gündür içerden sanki biri parmaklıyor beni yani öyle bir his ki sanki eğilip baksam bi el görecekmişim gibi hissediyorum inanılmaz rahatsız ediyor beni yaşayan var mı yada sebebini bilen