Glsm1212 Kızlar son adet tarihim 24 nisan uygulamaya göre 5+1 ama bugün doktora gittim, ultrason muayenesinde doktor bişey göremedim dedi kan verdim 945 çıktı değerim daha çok küçük normal dedi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda
Elsanur Glsm1212 aaa benimde 24 nisan ve bugün doktora gittim benimde 2 bin küsür çıktı ve düşük geldi sonucu göstermeye gidemedim. Özel kendi doktoruma mesaj attım 48 saat sonra tekrar ver acilde bakalım dedi.
Ozlemmdnr Glsm1212 daha çok erken benim bi arkadaşım 9. Hafta da kalp atışını duydu mesela keseyi de çok geç gördük demişti beklemenizi öneriyorum bende 6. Hafta da kese ve bebek görünmüştü
efeduru Glsm1212 kız o değerle kese mi gözükür 🥹 yerim seni hiç canını sıkma bir kaç güne kesen gözükür merak etme hadi sağ salim kucağına al ❤️
aysegull01 Glsm1212 bu değerle gözükmez 1 2 gün sonra 1500 ü geçsin görürsünüz ben 1500 le görmüştüm 1500 2000 arası görünmeye başlıyor
Nazanemre Benimde 24 Nisan son adet tarihi sizinle aynıyım bende bugün gittim kesemi gördü ama çok şiddetli bel ağrısı yazadigim için progestan başladı dusuk ihtimaline karsi
Glsm1212 Nazanemre çok geçmiş olsun umarım sağlıklı bir hamilelik geçirir, bebeğinizi kucağınıza alırsınız
Elsanur Glsm1212 hayır kese bebek yok. Ben ilk hamileliğimde de 6. Haftada bebeği gördüm 8. Haftada kalp atımını duydum. O yüzden bu değere çok üzülmedim inşaallah sağlıkla ilerleriz 🫶🏻 takipte kalalım önce hangimiz doğuracak hahshshshsh 😂
Glsm1212 Elsanur ayyy oleyyy normal olmasına çok sevindim, benim ilk hamileliğim çok güzeldi kalp atışını da bebeği de hemen görmüştüm. Böyle olması kafamı karıştırdı. Senin değer benden yüksek sen önce doğurursun gibi geldi 😂 sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah 💖
Glsm1212 Ozlemmdnr yaa çok teşekkür ederiimmm, doktorum endişelenmemem gerektiğini söyledi ama elimde değil. Cevabınız içime su serpti 🫠🤗
Glsm1212 Seda-ca ya ne güzel umarım bebişimizi sağ Salim kucağınıza alırsınız. Güzel bir hamilelik geçirmenizi diliyorum 💖
Glsm1212 efeduru ahahahah gözükmezmiş evet 😂 of çok sabırsızım hemen göreyim kalp atışını duyayım istiyorum. Çok teşekkür edriimmmm 💖🥰
Glsm1212 aysegull01 evet doktorum 3 haziranda tekrar çağırdı, umarım gittiğimde görebilirim. Teşekkür ederiimmm 🤗❤️
Cansss05 Benimde son adet tarihim 23 Nisan betam iki gün önce 7700 çıktı Salı günü doktor randevum var
Glsm1212 Cansss05 oyyy maşallahh, çok güzel bir hamileliğin ardından bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah 🫠💖
Eecr Benim de 24 Nisan son adet tarihim ama tüp bebek yaptık. Bugün kese de yolk kesesi de görüldü, bebek 1.7 mm dedi doktor 🙏
Glsm1212 Eecr çok şükür, çok sevindim sizin adınıza 🥹Hamileliğiniz çok çok güzel geçsin, bebeğinize sağlıcakla kavuşun 💖