tecrubeliiannee Sol kasığımda çok fazla batma var adım atamıyorum ağrısından salı sezaryenim var yaşayan var mı kızlar
minussset tecrubeliiannee Allah yardım etsin ağrısız acısız inşallah 🙏 süreç nasıl işlecurk neler yaşiyacaksın lütfen haberdar et .
Burcuuse Şu an aynı durumu yaşıyorum. Normalde ara ara oluyordu şu an 37. haftadaym ve adım atmakta zorlanıyorum bebeğin başı da kanala girmişti bu doğum yakın demek mi oluyor??