sahra4707 benim takipmettiğim bir ebe 36 haftadan sonra göğüs ucu kremi kullanımı başlayıp nemli tuttun demişti. Gümüş kapak erken kullanmak çok etkili mi bilmiyorum. Ebe gögüs kalkanı öneyordu doğumdan sonra kremleyip takın direk göğsünüze bişey degmez nemli kalırsa yara olma olasılığı azalır dedi.
Tahinin üste çıkan yağı göğüs kremi olarak çok sağlıklı olduğunu duydum. Ben 36 haftadan sonra onu sürmeye başlayıp nemli tutacagım.