biranne1_
Yani şunu demeye çalışıyorum benim de öyle bir işlemim olmuştu sıfırlandı sanıp hastaneye hiç kontrole gitmemiştim meğerse dış gebelikmiş kürtaj bir işe yaramamış uzun süre kanamam oldu beta yüksek çıkmıştı ama benim kısa bir sürede Allah korusun sizin zaten sıfırlanmış olsa şimdiye kadar mutlaka kötü bir şey olurdu hani bayağı da uzun süre olmuş aslında Bir kontrole gidin yine de siz ama yine de kişiden kişiye göre de değişebilir arkadaşım Kürtaj oldu kanaması olmadı kisisel oluyor bu tarz seyler belki ara kanama yaşıyor olabilirsiniz bi sorun bakalım