Park yatağı anne yani olarak almadim. Bebeğimi de hiç sallamadim. Yatırdım uyudu hala da öyle. Aldığım marka prego ama tam bir pişmanlık hisirtisini bir kenara bırakıyorum. Gıcırtısı korkunç sabit yatak gicirdar mi ya hele birde ya kolik olsaydı da habire sallamam gerekseydi ? Yanmistim. Cocugu kendi yatağımda uyutuyorum park yatağa koyarken gicirtidan uyaniyo cok kötü almayın. Ahşap besik annemlerde duruyordu her gittiğimizde orda yatti 5 ay kadar kullandık büyüdü sığmadı. Şimdi ne yapacagim bilemiyorum birlikte bizim yatakta yatıyoruz evde yer olsa oda takımı alcam o da yok neyse ben uyarayım siz prego almayın. Bebek arabasında da frenler bozuldu araba sağa çekiyor tavsiye etmiyorum