GirlandBoy_Mom Kubra0021 bende dün girdim sancım 40 60 arası buna önemsiz dendi sende sancı gözükmüyor kuzum ama Doktor’un daha iyi bilir tabi
ArasveAnnesi21 Kubra0021 anladım canım hayırlısı olsun benim 39+2 geçen gün çektim bende nst benimde böyle idi sancı yok demek
Kubra0021 ArasveAnnesi21 bana sancın var dedi 3 yine gel tekrar sancın çıkarsa sezeryana alacağını söyledi
ArasveAnnesi21 Kubra0021 öyle mi benimde öyle idi doktorum yok demişti şaşırdım şuan hakkınızda hayırlısı olsun inşallah hakkınızı helal edin amacın sizi yanlis bilgilendirmek değildi benimde aynısı olduğu için hiç yok demişti sancı
GirlandBoy_Mom 2cocuk2kopek 60 lara çıkınca sancı sayılmıyormu canım ben öyle biliyorum kasılmam oluyor
Kubra0021 ArasveAnnesi21 estağfurullah olurmu canım kasilmam oluyor sancilarda oluyor ama inşallah ayimda doğurum tombiş bir bebeğim olur hepimiz için inşallah