ipekuysalylmz Kızlar 32haftalık hamileyim, vajinama aynadan bakarken içten dışarı doğru sarkan bi et parçası gördüm, böyle kıvrımlı yapıda top gibi bişey. Ikınınca daha çok dışarı çıkıyor. Çok korktum, ilk gebeliğim, böyle bişey yaşayan var mı normal mi?
Phyloo ipekuysalylmz normal vajinanın kendinden o herkeste var. ıkınma ama yinede sen macera arama kendine
Zeynep0742 ipekuysalylmz 26.haftamdayim bende böyle bir şey yok ilk defa duydum bence doktoruna bir sor
Balbebek012 Phyloo bence normal değil bende öyle bir şey yok çok şükür siz de isterseniz bir doktora danışı n
Phyloo ipekuysalylmz yinede doktoruna danıs ama konudan bağımsız niye ıkınıyorsun acaba prova mı yapıyorsun🥴
Benimennembirmelek ipekuysalylmz O vajinanın kendi iç yapısı bebek büyüdükçe aşağı baskı yaptıkça ve Vajinan da doğma kendini hazırladığı için açıldığı için öyle bir görüntü yine de eğer içinde tereddüt varsa doktoruna bir sor
eilf150 ipekuysalylmz ayni seyı ıkı gun once yasadım sırf bundan korktum için alttan muane ettırdım 😅korkma canım normalmıs o
ipekuysalylmz eilf150 çok şükür ya, bende bugün doktora gittim, dün görmüş olsaydım bende muayene ettirirdim bugün. Gelince gördüm 🤭 dahada rahatladım şmdi 🌸🌸 sizinkide aynı anlattığım gibi mi, böle kıvrımlı top gibi bi parça?
Balbebek012 ipekuysalylmz bence normal bir şey değil üç normal doğum yaptım ben de öyle bir m şey çıkmadı doktora danışın
eilf150 Balbebek012 gittim bugun saten catı muanıyesı bıle yaptırdım baktı dışarıya sarkmıyor saten aynanın karsına gecım bacaklarını acıp vajınanızın iç kısmına bakın gorunuyor ama boyle normal duruken gorunmuyor kapalı saten
eilf150 ipekuysalylmz evet iç kısmınada hatta ben parmagımla ellemeye calıstım korktum rahmım ı faln dıye bugun doktora gıttım doktor çatı muanesı yaptı baktı bişey de yok dedı bende hamılelıkten once hıc gormemıstım boyle bısey tuy temızlıgı yapcaktım aynada kontrol ederken gordum sasırdımmkorktum rahmımmı acılmamı faln dıye dusundum hatta benımd eılk hamılelıgım ama gıttıgınde gınede doktoruna soyle alttan muanıye etsın