6+4 doktora gittiğimde kese var henüz bebek yeni oluşuyor haftaya gel kalp atışını dinleyelim dedi,inş duyarız sizde kendinizi strese sokmayın geç ya da erken döllenme fark etmez son adet tarihiniz baz alınır haftanız ona göre hesaplanır,15 gün sonra kalp atışınıda duyarsınız büyük ihtimalle hayırlısı olsun🌸