tugcebaby1 Kızlar gebelik şekerim var 32+3 bebek 37 ilr uyumlu 2600 dunden beri hareket hissetmıyorum çok nst bağlıyım suan bu haftalarda olup doğum yapan bebeği yaşayan varmı nolur bişi söyleyin doktor yatırabılırım dedi
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI tugcebaby1 yaşam sınırını geçmiş bebişin bir süre kuvozde kalır ama çıkar korkma
Merve-Beyto tugcebaby1 bugün hastahaneden çıktım bir haftadır yarıştaydım. 33 haftaydım bebek 37 haftalık çıkıyordu ultrasonda ölçümler yapıldı bir hafta boyunca ciğer geliştirici vuruldu iki doz şimdide insülin başlandı ve çıkışım verildi evde sürekli ölçmem söylendi. İçinizi ferah tutun bence
babyloving tugcebaby1 şekerin kaç çıkmıştı yüklemede benim de sınırda çıktı gövdesi falan düzildi ama kafası hala üç hafta önde gövdesi haftasıyla uyumlu ama buna bağlı olarak erken alınış falan demedi doktor
tugcebaby1 babyloving şeker yüklemem temizdi normaldi bebeğin iriliğinfen şüphelenip evde ölçtürdü orda belli oldu
babyloving tugcebaby1 anladım tüm vücut öne geçince tehlikeli oluyo galiba sadece kafa bi anlam ifade etmiyor galiba doğum icin
tugcebaby1 Merve-Beyto bakalım bana yarın ne diyecekler muayene olacağım nst çok küçük kasılmalar çıktı