Asdfj canm zaten aşılama yapılınca yarım saat boyunca kalkmıyorsun sonra ben eve geldim 3 gün boyunca iş yapmadım kalkmadım sadece yemek için ve lavabo için kalktım. Sonra ki günler yine fazla iş yapmamaya çalıştım ilk fırsatta uzanıyordum ve kalçamın altına yada ayaklarımın altına yastık koyuyordum ağır iş asla yapmadım çok gezmedim merdiven inip çıkmadım. İlk aşılamam çok şükür şimdi 5+3 hamileyim. Rabbim sana ve isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin