Merhaba 30. Haftadan selamlar ☺️bir konuda aydinlanma yaşamak istiyorum benim ikinci gebeliğim ilkinin üstünden 7 yıl geçince unuttum tabi çoğu şeyi sezeryan dan kaç saat sonra ayağa kaldırdılar sizi ben ilk gebeliğimde saati hatrlamiyorum o zaman devlette yapmıştım doğumu şimdi özelde yapacağım 6 saat sonra diyorlar fazla değil mi pıhtı atma olasiligi çok yüksek sizin doğum yaptığınız hastanelerde kaç saat sonra kaldırdılar hemşire kuzenim var o da yakın zamanda doğum yaptı 4 saat sonra kalkmaya çalış dedi bana .