Ben sabah ve az önce test yaptım ilk resim sabah. Bana gittikçe koyu olacağına soluklaşıyor gibi geldi. Küçük bir ilçede çalışıyorum,burada kan veremiyorum. Yarın merkeze gidip ilk BeTa yı o zaman vereceğim. Bugün sıvı alımım yok ve uyudum yaptım az öncekini. Kimyasala mı dönüyor diye çok endişeleniyorum🥺

