Cunyirsuphi Kızlar bugün 16 haftalık olduk ve cinsiyetimize bakmaya gittik doktor kız dedi benim bir kızım vardı erkek olmasını çok istiyordum acaba yanılma olabilir mi
Ruruu Cunyirsuphi bu nasıl bir sorudur. Sağlıklı olmasına sevinmek yerine dert ettiğiniz şey yazık yani. Bebek sahibi olabilmek için yıllarca uğraşan insanlar var lütfen şükredin.
Cunyirsuphi Ruruu tabi ki haklısınız çok şükür elhamdüllilah ama işte insan nefsi iki meyveyi de tadmak istiyor
Cunyirsuphi reyhan03K Allah razı olsun cümlemizin inşallah öncelik sağlık ve hayırlı olması ama bir kızım var çok şükür o duyguyu tattım bide erkek olsun isterdim hayırlısı diyelim
reyhan03K Cunyirsuphi benimde 2 tane kızım var Rabbim banada ve isteyen kullarına erkek bebeği tatdirsin 🤲 mübarek zilhicce ayındayız birbirimize dua edelim duaların kabul olduğu aydayiz
ant2602 Cunyirsuphi bende dün 11+2 günlük kız gibi görünuyor dedi. Kesin mi diye soramadım. Benimde kızım var sizi anlıyorum sağlıklı olması önemli evet ama insanın gönlü istiyor. Erkek olsaydı kız isteyecektik. Rabbim gönlümüzdeki evladı sağlıklı bir şekilde versin.