Kızlar 28+5 günülüğüz cinsiyetimiz kız . Doktor baktı bende hangi pozisyon da dedim . Baş aşağı doğum pozisyonunda dedi çok şaşırdım normal mı dedim evet normal dedi size de sormak istedim . Vajinamda karnımın alt kısmında çok ağrılarım oluyordu demek ki baş aşağı olduğu için