Selenavci63 Meryem345 evet günlük 400 mcg kullanılması öneriliyor ve folat halinde. Yüksek dozlar zararlı olabiliyor
Ecemyaz6499 Bişey soracam ya ben gittim bana folik asit verdiler bebiş istiyorum onu kullanınca faydası oluyor mu acaba ilk kez kullanıyorum da bilginiz varmı
Miracle_1 Meryem345 önceki doktorum regenesis Max öenwrmşşti şimdiki doktorum da folbiotic kullandım ama sanırım omu da bırakıp normal folbiol e başlamayı düşünüyorum elimde kalm regenesisi bırakıp