Nonamesakarya Kızlar selam, SAT’a göre 6+1 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolünde kese 7+5 çıktı. Hafif kalp atışını gördük ama haftaya tekrar kontrole gideceğim. Kese büyüklüğü yaşayıp gebeliği yolunda ilerleyen var mı?
bilgemomy Nonamesakarya bence bebeğin haftası canım o erken hemen hamile kalmışsın bunda sıkıntı yok , doktor da demiştir ☺️
bilgemomy Nonamesakarya geç döllenmede de hafta geriden oluyor sonra yakalıyor sen hemen kalmışsın demek ki
Nonamesakarya Bebeğin haftasını hiç söylemedi. SAT’a göre 6+1 kese ise 7+5 dedi. Çok olumlu konuşmadı haftaya tekrar gel dedi😢 zaten bebiş 7+5 olsa baya net görmemiz gerekirdi herhalde. 😢
Crown23 Nonamesakarya 7+5 te zaten kalp atısı duyulur olumsuz konusacak ne var onuda anlamadım baska doktoramı gözükseniz
Nonamesakarya Crown23 sanırım sat 6+1 kese ondan çok önde diye olumsuz düşünüyor ben de tam anlamadım🥲
Nonamesakarya Crown23 yok hayır ilk doğumumu yapan doktora gittim kendisine de çok güveniyorum aslında