Bumah Selam hanımlar babam ypgun bakımda doktorlarda yüzde 80 olumsuz konuşuyolar 1 haftadır dogru düzgün beslenemedim bugun biraz daha iyi hissediyorum kendimi ama üzülüp ağlıyorumda bebeğe bişey mi olur mu
Gul1935 Bumah birşey olmaz sıkılmayın illaki bebekler üzüntü stresten etkileniyor diyorlar ama birşey olmaz
Gul1402 Bumah kuzum geçen haftalarda ayni sey başıma geldi. Babam da yoğun bakımda yattı cok üzüldüm. Kasık agrim oluştu doktora gittim kasılma var dedi ama bebek mutlu dedi . 13. Haftamda
Laydyg Bumah öncelikle çok geçmiş olsun Allah size bağışlasın benmde babam hastanede yatıyo üzüntü ağlamadan solayı bebeğime birşey olur diyede korkuyorm çok sıkmamaya çalışıyorum kendimi 8 haftalık bide benm sizin kaç haftalık yeni mi
Bumah Laydyg 21+3 deyim bende Allah herkes için en hatırlısını nasip etsin inşallah sizede çok geçmiş olsun