kdrclb02 Merhaba kızlar benim hesabıma göre bebeğim 7+1 ama bugün doktora gittim 6 haftalık dedi bir hafta geride olması normal mi acaba
faveylaa kdrclb02 geç döllenme olmuş olabilir veya bebek 2 hafta geri olmadığı sürece sıkıntı olmadığını biliyorum
Supermom488 kdrclb02 merhaba doktorlar genelde 1 hafta ileri yada bir hafta geri olmayı çok önemsemez ilerleyen süreçlerde gün farkı düşebilir gelişimine bağlı
Ahsenaysun Benimde 1hafta geriden geliyodu canım bu hafta haftasını yakalamış yani önemsiz bişi merak etme