Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım 3 senedir bebek istiyoruz Eşimde de bende de herhangi bir sorun yok. Doktor kontrollerine gidiyorum normalde çok kafama takmıyorum bu süreci acele etmiyorum bu ay 3 gün reglim gecikti bugün meraktan test yaptım ve testte birşey çıkmadı erken gebelik testi yaptım ama son zamanlarda tansiyonum çok fazla düşüyor çok fazla halsizlik var yorgunluk gitmiyor üzerimden çalışıyorum sizce gebelik olsa testte çıkar mıydı yoksa birkaç gün daha bekleyip kan testi mi vereyim lütfen dua edin çok teşekkür ederim