Anneler merhaba benim oğlum 3 ayı geçti sünnet olalı çok şükür güzel ve hızlı iyileşti hiç sıkıntı yaşamadık ama bu tam katlanma yerinde kızarıklık var enfeksiyon fln yok sadece çizgi şekilde kızarık bu nedir bilgisi olan varmı yada bezli olduğu için pişik gibi birşey mi