Kontess Sezaryen oldum 9.5 ay önce, benimki aniydi. Spinal yapılırken hissetmedim, bebeğim çıkarılırken de hissetmedim. Ameliyat sonrası sonda çıkarılmasını da hissetmedim karnıma bastırılmasını da çünkü anestezi etkisi geçmemişti. Tavsiyem bol kahve, bol su ve bollll yürüyüş. Ben bebeğim uyuduğu her an yürüdüm, tek yürüme dediler yine de tutuna tutuna yürüdüm. Bu sayede sabaha tuvaletimi de yaptım yemeğimi de rahatça yedim. Kahve ve bitter çikolatayı unutmayın, benim ilk gün ağrım oldu sonraki gün çok iyiydim. Tek çare bol yürüyüş. Taburcu olduğumun ertesi günü bile dışarıdaydım, hep yürüdüm. Bir de korse, mutlaka korse takın doktor onayı alıp. Spinalin yan etkisi mi bilmiyorum ama (doktorum sezaryen dikişinin sebep oldığunu söylüyor) belim ve kuyruk sokumum 9.5 aydır ağrıyor.