Senanur07 sütünü arttırmaya calıs ama veremedikten yada artmadıktan sonra mama vermekte ne var canım saglıklı olsun gerisi önemli değil sakın kendini üzme annem de bana 1 cay kasıgı bile süt verememiş cok sukur turp gibiyim annemde eksik bi anne değil maşşallah diyeyim harika bi anne bebekkende cok iyi bakmış cocukkende neden kötü hissediyorsun dene cabala artması icin olmadıktan sonra üzülecek bişey yok, kuru üzüm hoşafı diye duydum bende birde eczanede humana çay var sütt arttırıcı o baya iyi siye biliyorum dediğim gibi olmadıktan sonra önemli oln sağlık sakın öyle dusunme💕🌸🥰