Elemon sonucu çok güzel olduğu için emin ol çektiğin acıyı unutuyorsun bu herkese göre değişir seni korkutmak istemem hiçbir şey kolay değil ben 22 yaşındayım çok bagirmadim kendimi sıktım ki acıya dayanikli olan iinsanken küçük dilim şişti korktum sadece dvelet Hastanesi'nde o kadar da sert insanlar olmasına rağmen doktorum iyi biriydi erkek denk geldi ve doğum anını kolaylaştırdı 5 dakikada doğdum sandalyede dikisim çok sadece ama sezeryan olmaktansa iyidir ömür boyu ağrı cekmiceksin