MinikBrokoli Kaçıcı hafta da acaba ,bizimki de 6.aya kadar, hep 2 hafta öndeydi en son gittiğimde haftasıyla uyumlu dedi 8.ay da aklım karıştı benim de
Masalceylan sednc0 yaptırdım cnm normal çıktı ama şekerim çok düşüyor toklukta bile yüzün altında hep
Deleted33000 Masalceylan benimde toklukta 85 filan çıkıyor ama bebeğim iki hafta önden gidiyor galiba bünye ile alakalı
Mamiko_2020 Benim kızımda hep 3 hafta önden gitti,bi sorun da yoktu 🥰4.200 görünüyordu ultrasonda 3.900 doğdu 🫠😍
Masalceylan Mamiko_2020 yaa Tomrbis bi benim olsun sağlıklı olsun da önemli değil sadece. Normal doğuma engel olur mı bilemedim
Mamiko_2020 Masalceylan maalesef normale engeldi benim için 🫠Belki sizde öyle olmaz.4.200 görününce doktorum çok zor olur dedi birde makat gelişti o yüzden 40+1de sezaryen doğumla gelmişti masal kızım 🥰Umarım her şey gönlünüzce olur 🌸🙏🏻
Masalceylan Deleted33000 bende çok merak ediyorum şimdiden çok zorluyor beni kasılmalarım vs oluyor zamanininda hayırlısıyla doğsunlar kuzucuklar🥰
Masalceylan Mamiko_2020 umarım cnm çok sağol bakalım hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil