Kızlar 36+5 im idrar verdim bir ay öncede vermiştim ama protein negatifti bugun verdiğimde iste protein çıkmış trace yazıyo tansiyonum hep normal doktor pazartesi gel bakalım dedi ama aklıma takıldı bunu yaşayan varmı ne olur böyle bişey olunca hiçbir bilgimde yok :(