Kızlar 39+2 haftalık gebeyim. Sancı olup olmadığını asla anlamıyorum süre tut diyorlar ama ben gelen ağrı sancı mı anlamakta zorluk çekiyorum. Her türlü pilates yürüyüş yaptım. En son kontrolde doktor kanala inmiş demişti. Uygulama son 5 gösteriyor bu durumu yaşayan var mı? Ne önerirsiniz