15 gün önce rutin kontrole gittiğim de nst de sancılarım çıktı ve muayene edildim 3 cm açıklığım olduğu söylendi gece doğurursun denildi fakat ben sancı falan hissetmiyordum ara ara kontrole gidiyorum açılmam ilerlemiyor 15 gündür bekliyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı 3 cm açıklıkla kaç gün gezdiniz