Ada16 Sol üter arterde yüksek dirençli akım çıktı detaylı ultrasonda başına gelen var mı tehlikeli bişey mi henüz doktoruma görünemedim
Bersu3434 Ada16 merhaba ilk gebeliğimde yaşadım sorunsuzda geçebiliyor sorunluda iğneye başlamanızda fayda var kan sulandırıcı hap ile beraber 28.haftadan itibaren gebelik zehirlenmesi vb gibi riskli durum için doktorunuzun daha dikkatli sizi takip etmesi lazım bebekte kilo alımında gelişimde durma ihtimali de olabiliyor kan akışı yavaşladığı için tam tersi bir durumda hiç sorun yaşamadan problemsizde doğuma gidebilirsiniz bunlar sadece ihtimal stres yapmadan akışına bırakın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi
Glyg Gittiniz mi doktora dün detaylım vardı bende de biri yüksek biri hafif iki damarda da direnç çıktı 26.haftaya kadar geçiyor geçmezse takip edeceğiz dedi korkuyorum 22 haftayım
Ada16 Evet doktoruma gittim ben şuan için ecopiein kan sulandırıcı hapı başladık, olabiliyor dedi genelde bir sıkıntıdan bahsetmedi. gelişim geriliği olur felan demedi belki korkutmamak için demedi, şuan 23 . Haftadayım ben umarım ileride öyle bişey demez
Glyg Araştırdıkça korkuyor insan inşallah geçer sorunsuz bana ilaç falan vermedi 26. Hafta tekrar bakacağız dedi biri yüksek biri düşük direnç şeklinde rapor oluşturdu inşallah bişey olmaz