kızlar selam bebeğimin doğumunda hastane için şeker hamurlu kurabiye yapmak istiyorum, ama ne zaman geleceği belirsiz sezaryen mı normal mi henüz belli değil. Kurabiyeyi pişirip buzluğa atsam yakın bir zamanda da üstüne şeker hamurunu yapıştırıp paketlesem bayatlar mı nasıl olur ne diyorsunuz bilgisi olan var mı ? 35 haftalığım💓