deryakrgz keşke yine alsaydınız yaa 24 e kadar detaylı bakıyorlar, çok dolu diye öyle demiştir. Bazen gelmeyende oluyor. Randevu günü Oradaki sıra şekli, vezneye ilk ödeme yapan 1. Sırada oluyor. Bende 4-5 gitmemde öğrendim 😇bana randevu hiç vermiyordu ilk gittiğimde , bir sürü laf söyledim öyle randevu verdi… 😂😂 ama arada kontrole gidebilirsiniz uygun muayenesi , benim doğum yaklaşınca eve yakın hastaneye gitmem gerekiyor diye bıraktımm.