Kbraaaaapolatttttt Kizlar merhaba elele marka park yatak ve ana kucağı kullanan varmi yada benim gibi indirim bekleyen yarin indirime giriyor da 1 ayin sonunda 😊
Ceku256 Kbraaaaapolatttttt bende madre aldım kurdum kaldıdım henüz kullanmadım ama tavsiye üzerine almıştım. Ben beğendim.
Kbraaaaapolatttttt hamcokelek33 kendi İnternet sayfasında girecek bende 1 aydır bekliyorum bakalım nasil.olacak fiyatlar
a-koroglu elele madre anne yanı park yatak aldık kullanmadım ama kurduk çok güzel ben kalitesini beğendim kullananlarda memnun nerede indirime girecek biz de ana kucağı almayı düşünüyoruz e
Kbraaaaapolatttttt a-koroglu kendi alışveriş İnternet sayfasında en üst de yazıyor indirime son 1 gun diye 1 aydır bekliyorum bakalım ne olacak ☺️
xLucy Kbraaaaapolatttttt ya ben de baktım şimdi ama ben indirimin bitmesine 1 gün kaldı gibi algıladım , yüzde 10 bir indirim var bir de üçüncü ürüne indirim var sanırım ama ben mi yanlış anladım bilemedim 🥲 ben de park yatak almayı düşünüyordum
tahamommy Kbraaaaapolatttttt canım internet sitesinde indirimin bitmesine son 1 gün diyor ya 😅 ama zaten trendyolda da 4.500 bi fark yok yani sitesindeki indirimle de 4.391 tl
Burcu_drn Kızlar madre ile bonte arasındaki fark ne tam olarak bende alacağım ama çok çözemedim 🤷♀️ yani aradaki farka değecek bir şey var mı😄
tahamommy Burcu_drn bende dün araştırdım bonte de ekstra ana kucağı gibi bişey var ama o çocuğu anca 2-3 ay oyalar
Embu Kbraaaaapolatttttt ana kucağına yeğenime hediye almıştım memnunlardi şimdi bana geri gelecek o kullanmadım canım ama tertemiz duruyor herseyi çalıyor ikinci çocuğa kaldı yani dayanıklı heralde 🤷♀️